среда, 7 мая 2014 г.

ЛИСТ ВДЯЧНОСТІ ВЕТЕРАНАМ ВЕЛИКОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ

Шановні ветерани!

   Звертаюся до вас напередодні великого свята Перемоги! Я хочу висловити вам подяку за мирне небо над головами людей нашої країни. Мої прадіди теж захищали Вітчизну. Один із них загинув на війні, а другий повернувся. Я пам'ятаю його, хоча була ще малою. Прабабуся віддала всі його нагороди мені у спадок, і ще вона переповіла все те, що пам'ятала про гіркі роки війни. Я слухала її й добре розуміла, що не в наших силах зробити вічним ваше життя. Але Бог, створивши людину. дав їй пам'ять. І доки буде пам'ять, доти ви будете жити в наших серцях. За вашу мужність, вірність хочеться низько вклонитися вам до землі.
Дорогі ветерани! Від імені учнів і вчителів нашої  гімназії  Велике Вам Спасибі.
          Пам'ятаю.Знаю.Відчуваю...
З повагою,
 учениця 6-А класу Мелітопольської гімназії № 9

Онищенко Віолета

Комментариев нет:

Отправить комментарий