пятница, 28 марта 2014 г.

ВЕСНЯНА ПЕДРАДА

За традицією, на канікулах, коли школярі відпочивають, вчителі мають можливість підвищити свій професійний рівень. У п`ятницю відбулася педагогічна рада, яка була присвячена впровадженню медіаосвіти в навчально-виховний процес. Проходила вона в незвичній формі: це була педрада-етюд. Протягом усієї роботи вчителі не тільки опановували нову для них інформацію, але й передавали свої враження на папері за допомогою фарб і пензлів. При цьому враховували символіку кольорів, вкладаючи у свої етюди сподівання та асоціації, викликані почутим і побаченим.

Оскільки серед основних цілей медіаосвіти є розвиток творчих здібностей, навчання різним формам самовираження, на педраді було багато ігрових навчальних моментів, які викликали багато позитивних емоцій. Можливо, прагнення до позитиву було викликане ще й тим, що за вікнами все ж таки весна, а можливо, ще й тим, що всі втомилися від поганих новин і хотілося створити світлу невимушену атмосферу для колективної роботи. З чим усі успішно впоралися.

Ініціатором такої нетрадиційної форми педради стала Олена Михайлівна Заменягре, підтримали її вчителі, які доповідали з питань медіаосвіти: Галина Іванівна Власенко та Марина Михайлівна Саклакова.
До речі, як один із зразків творчої роботи в галузі медіа Марина Михайлівна представила соціальний відеоролик, підготовлений нею та Саклаковим Владом до педради. Подивитися його ви можете тут:www.youtube.com/watch?v=khCYwi5OBnY

Комментариев нет:

Отправить комментарий