пятница, 12 февраля 2016 г.

Вітаємо САКЛАКОВА ВЛАДИСЛАВА, учня 11 класу, з перемогою в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості "Об`єднаймося ж, брати мої!"

НЕ ПЛАЧ…
Дощ криваві змиває сліди…
Хто здолає тенета біди?
Ти не плач, моя мила, не плач…
В небо зринули круки війни,
Гинуть в опорі кращі сини.
Ой не плач, моя мила, не плач…
І у безвість летять журавлі,
І тумани повзуть по землі,
Рвані рани мережать твої,
Димом пихкають в очі твої…
Та не плач, моя мила, не плач!..
Ти завжди піднімалась з колін,
Ти завжди поставала з руїн.
Ми з тобою. Ми поруч, повір:
Ошалілий не ввірветься звір!
І зневір’ю в серцях не зрости.
Бог терпів, нам велів. Потерпи,
Рідна земле моя, і прости
Нерозумних, гріхи відпусти…
І не плач, моя мила, діжди –
Розірвемо тенета біди!

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий