воскресенье, 2 октября 2016 г.

МАЙСТРИНІ НАШОЇ ГІМНАЗІЇ

Ця тендітна привітна жінка - головна майстриня і художниця нашої гімназії. Це вчитель-легенда, до якого на уроки злітаються учні з усього Нового Мелітополя. Вона навчає їх не просто малювати – вона вчить їх бачити серцем. І тому народжуються дивовижні світлини, і і витвори мистецтва в найрізноманітніших техніках. Так завжди буває, коли вчитель від Бога. 
Сорок років педагогічного стажу має Світлана Михайлівна Катюха, вона спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, який щороку друкує свої статті в методичних журналах.
«Школа – це творчість для мене, - ділиться Світлана Михайлівна. – Я обрала цю професію, тому що люблю дітей . Коли йшла на перший у своєму житті урок, то була переповнена щастям і вірою, що в мене все вийде». На питання про випадок зі шкільного життя, який запам’ятався, Світлана Михайлівна відповіла:
- Показую гарний малюнок учня і кажу: «Яку гарну корову на лузі намалював Іванов Сергій». А учень відповідає: «Це в мене не корова, а песик». На що я відповіла: «Все одно дуже гарно».
Світлана Михайлівна вважає, що сучасні учні дуже талановиті, до того ж, Інтернет розширює можливості для навчання і творчості, треба тільки вміти всім цим користуватися.

Ніконенко Олексій, Кудря Кирило

Комментариев нет:

Отправить комментарий