пятница, 10 января 2014 г.

ЯК ЗРОБИТИ УРОК ЕФЕКТИВНИМ?

Поки учні відпочивають, вчителі продовжують працювати. Традиційно на кожних канікулах відбуваються педради, які визначають орієнтири в педагогічній діяльності вчителів та школи і допомагають опанувати нові методики та технології навчання.
От і сьогодні відбулася педрада з важливої і завжди актуальної теми: "Ефективність уроку - стимул до успіху вчителя і учня". Адже ефективним урок стає тоді, коли учень працює з бажанням, він зацікавлений у результаті своєї роботи. А як запалити в ньому таке бажання? Мабуть, він має підхопити його "іскринку" від свого вчителя?
На ці та інші питання й знаходили відповіді педагоги нашої гімназії. Вони намагалися подивитися на урок очима школярів і знайти ті секрети, які стануть основою майбутнього успіху.
"Без бажання все важке, навіть найлегше", - сказав Г.Сковорода. Хіба можна з цим не погодитися?
Цікава історія походження педагогічних термінів
від Олександра Івановича Корвегіна

Євдокія Павлівна Атрошенко розповідає
про сутність проблемно-пошукового навчання

Результати роботи в групах.

1 комментарий:

  1. Поработали все на славу.Спасибо за такой насыщенный пед.совет.

    ОтветитьУдалить